Uncategorized, Με Αποψη

Γιατι Μενεις Fit παραγγελνοντας Delivery…gr

8 Φεβρουαρίου 2016

Όλοι λατρεύουμε να παραγγέλνουμε φαγητό από έξω. Εσύ μέχρι τώρα ίσως νόμιζες πως το να τρως τα αγαπημένα σου έτοιμα γεύματα, σε καθημερινή βάση, είναι ανθυγιεινό και σου προσφέρει περιττά κιλά που για να τα χάσεις θα πρέπει να είσαι κάπως έτσι:

image01

 

Αν και το να είσαι chubby είναι πλέον της μόδας, μπορώ να σου αποδείξω πως τα λατρεμένα μας ντελιβεράδικα μπορούν αν θέλεις να σε κρατήσουν σε φόρμα!

Παρλάρε Ιταλιάνο;

image04

 

Στην ιταλική κουζίνα μπορείς να φας σχεδόν τα πάντα!

Αντικατάστησε όλα τα αλλαντικά στην πίτσα σου με ψητό κρέας, όπως το κοτόπουλο. Επίλεξε μακαρονάδα με κόκκινη, απλή σάλτσα και άλλαξε τις sauce στη σαλάτα σε λίγο λάδι και ξίδι. Μπορείς να διαλέξεις άφοβα ριζότο λαχανικών ή θαλασσινών.

 

Αν σου αρέσει το ψάρι, τότε είσαι τυχερός!

Μπορείς να φάς χωρίς κανένα έλεος τα ψητά θαλασσινά ή αυτά της κατσαρόλας. Καταβρόχθησε γαρίδες, μύδια, στρείδια, αστακό, καραβίδες και σουπιές. Προτίμησε το χταπόδι σου να είναι ξιδάτο και τα καλαμαράκια στον φούρνο. Από άποψη διατροφής, τα ψάρια και τα θαλασσινά γενικότερα, είναι μια από τις πιο πλούσιες πηγές λιπαρών οξέων Ωμέγα-3 (τα οποία χαρίζουν τέλειο δέρμα).

image03

Δύσκολο να μιλάς την γλώσσα τους, εύκολο να τρώς την κουζίνα τους.

Η Κίνα διαθέτει μια τεράστια κουζίνα και έχει αναδειχθεί σε μία από τις διασημότερες επιλογές στον χώρο του delivery.

Διάλεξε πάπια Πεκίνου ή Καντονέζ και συνόδεψέ τη με ρύζι ατμού. Φάε με θράσος τα noodles και το μοσχάρι Ιμπεριάλ, όπως και τις σαλάτες λαχανικών ή κοτόπουλου.

Το μόνο που θα αποφύγεις γενικότερα είναι τα ορεκτικά, αφού συνήθως είναι τηγανητά (ξέρω πως είναι νόστιμα τα άτιμα). Επίσης, σου συστήνω ανεπιφύλακτα οτιδήποτε περιέχει σόγια και κάρυ!

image02

Burger Burger Burger Burger!

Αν λοιπόν προσέχεις τη διατροφή σου, αλλά δε μπορείς να αντισταθείς σε αυτή τη γευστική ακολασία που ονομάζεται burger, guess what! Σου έχω τη λύση!

Μπορείς να το γευτείς, ενώ έχεις αντικαταστήσει τα αλλαντικά με κοτόπουλο, ή τις παχυντικές sauce με λαχανικά, τα οποία θα σου δροσίσουν και θα ευχαριστήσουν εξίσου όμορφα τον ουρανίσκο. Προσωπικά, αποφεύγω την ντομάτα, όχι λόγω χαμηλής διατροφικής αξίας, αλλά γιατί μου χαλάει το ψωμάκι και νευριάζω.

image00

Αν το αγαπημένο σου μαγαζί είναι το σουβλατζίδικο, σώθηκες!

Σε προηγούμενο άρθρο, έμαθες την σωστή ορολογία για το πως να παραγγέλνεις σωστά σουβλάκι σε όλη την Ελλάδα. Τώρα θα μάθεις πώς να το τρώς χωρίς να χαλάς την Απολλώνεια κορμάρα σου.

Μπορείς να φάς οποιοδήποτε κρέας θέλεις, αρκεί να είναι ψητό (η καλύτερη επιλογή είναι το κοτόπουλο, μιας και δεν έχει λίπος). Αν πάλι προτιμάς να το φας σε πίτα, επίλεξε να είναι αλάδωτη (μη δυσανασχετείς, είναι πεντανόστιμη!).

Μπορείς να τα συνοδέψεις με φρέσκα λαχανικά και υπέροχη sauce γιαουρτιού. Φυσικά και βάζεις μέσα μουστάρδα, ντομάτα και κρεμμύδι.

Μιας και πρέπει να αποφεύγεις τα τηγανητά, καλό θα είναι να ξεχάσεις τις τηγανητές πατάτες (κλαψ!), αλλά και η αλάδωτη πίτα από μόνη της είναι μια καλή αρχή.

Αφού προσέχεις τη διατροφή σου και την υγεία σου, τίποτα πλέον δε σε σταματά από το να παραγγείλεις το αγαπημένο σου φαγητό στο σπίτι (κάνε και καμία ατασθαλία πού και πού, μετράει!). Διάλεξε την κατηγορία που αγαπάς περισσότερο και.. καλή όρεξη!

Και μη ξεχνάς! Είναι εύκολο να μένεις fit…τουλάχιστον μέχρι το επόμενο άρθρο!

 

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply